Вступ
Гуманістичне
виховання, нові підходи до морального становлення особистості учня є головними
завданнями сучасної школи. Встановлюється система заходів гуманістичного
виховання, спрямована передусім на формування духовності особистості, на
виховання учня як патріота своєї держави, громадянина, професіонала.
Основною метою діяльності
соціального педагога є соціально-педагогічний
супровід дитини, просвітницька робота з педагогічним колективом для
налагодження широкої конструктивної співпраці у педагогічному колективі;
отримання педагогами знань з соціології, психології, дефектології; орієнтування
діяльності на гуманістичні принципи.
Найефективнішими формами
роботи є індивідуальні консультації (у разі запиту з боку самого педагога),
психолого-педагогічні консиліуми з чітким розподілом функцій і обов’язків усередині
групи учасників і загальною відповідальністю за реалізацію прийнятих рішень, а
також проведення соціально-педагогічних тренінгів.
Даний
матеріал можуть використовувати у навчально-виховній роботі соціальні педагоги,
практичні психологи, учителі-предметники, класні керівники, вихователі,
студенти.
Продовження розміщення матеріалів шукайте на блозі працівників соціально-психологічної служби Вінницького технічного ліцею за ссилкою http://social-vtl.blogspot.com/
|